چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

چه تعداد طرح روستایی تسهیلات دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۶ طرح روستایی و ایجاد ۳۱۰ شغل در استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۶ طرح روستایی و ایجاد ۳۱۰ شغل در استان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، سعید مازندرانی در نشست با دهیاران و شوراهای روستایی استان اظهار کرد: تاکنون هزار و ۳۰۰ طرح در استان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا معرفی شده‌اند.

وی سهم شهرستان گرگان از این تسهیلات را ۸۳ طرح به ارزش ۲۴ میلیارد تومان اعلام کرد، افزود: تاکنون ۱۲۶ طرح روستایی ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که منجر به اشتغال ۳۱۰ نفر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: با پرداخت تسهیلات به همه طرح‌های معرفی شده به بانک برای سه هزار و ۸۰۰ نفر در روستاهای استان شغل ایجاد می‌شود.

وی هدف از اعطای تسهیلات روستایی و عشایری را ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در روستاها عنوان کرد و گفت: هدف دولت از اعطای تسهیلات روستایی و عشایری، توزیع پول در روستاها نیست بلکه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در روستاها و توسعه مناطق روستایی سیاست اصلی دولت است.

مازندرانی متذکر شد: دهیاران و شوراها و معتمدین روستاها با معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی و فرهنگی روستاها و ارائه طرح‌های مناسب می‌توانند زمینه رشد و ایجاد فرصت‌های اشتغال را در روستا فراهم آورند.

درج دیدگاه