شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

۲۵۰۰شرکت تعاونی در استان گیلان فعالیت می کند

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان گیلان گفت: بیش از ۲۵۰۰ شرکت تعاونی در استان گیلان فعالیت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان گیلان گفت: بیش از ۲۵۰۰شرکت تعاونی در استان گیلان فعالیت می‌کند.

به گزارش تعاون انلاین، علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ، جلسه بررسی روند تاسیس و فعال سازی شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی  افزود: در مراسم جشنواره تعاونی های برتر استان گیلان بالغ بر۱۲۰۰ شرکت تعاونی در سامانه ثبت نام کرده‌اند که این رقم حاکی از رشد صعودی و تمایل به فرهنگ تعاونی دارد.

علیزاده با تاکید بر تشریح اهداف شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی که می تواند چراغ راه استفاده از ظرفیت ها و منابع شهرستانی باشد افزود : اهتمام و جدیت در راه اندازی و ثبت این شرکت تعاونی نیاز به همدلی و همکاری فرمانداران در شهرستان های مختلف استان را دارد تا اختیار امور مردم به خود مردم واگذار شود.

وی اظهارکرد: انتظار ما این است که شهرستان های باقیمانده توجه ویژه ای بر اجرایی شدن تفاهمنامه داشته باشند و هرماه یک جلسه در جهت احصاء مشکلات در روند ثبت شرکت تعاونی های مذکور برگزار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: در مجموع ثبت ۷شرکت تعاونی توسعه وعمران و یک شرکت تعاونی در شهرستان ماسال که در مرحله دوم برگزاری مجمع است  به زودی در مرحله ثبت قرار می گیرد ، صورت پذیرفته است.

در ادامه مدیران و روسای هیات مدیره شرکت های توسعه و عمران شهرستانی و همچنین برخی از روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانی به مشکلات پیش روی شرکت ها پرداخته و نظرات و پیشنهادات اجرایی خود را اظهار کردند.

جلسه بررسی روند تاسیس و فعال سازی شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی، ساماندهی و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود با حضور فرزام صفت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ، مصباحی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی ، اسدی مدیرکل ثبت و اسناد گیلان ، حیدری فرماندار آستانه اشرفیه ، تحویلداری مدیرتعاون استان و سایر مدیران و روسای ادارات ستادی ، شهرستانی و همچنین برخی مدیران عامل و روسای هیات مدیره شرکت های ثبت شده توسعه و عمران شهرستانی در محل استانداری برگزارشد.

 

درج دیدگاه