شنبه, شهریور ۳۱, ۱۴۰۳

اختصاص ۷۳۴میلیارد تومان اعتبار برای تقویت تعاونی‌های استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، «محمد آذرپناه» در تشریح جزئیات این خط اعتباری، اظهار کرد: ۶ هزار میلیارد تومان از محل خط اعتباری ۸ هزار میلیاردی به صورت مستقیم به حمایت از تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی اختصاص یافته است. وی افزود: هدف از این اقدام، ایجاد اشتغال […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، «محمد آذرپناه» در تشریح جزئیات این خط اعتباری، اظهار کرد: ۶ هزار میلیارد تومان از محل خط اعتباری ۸ هزار میلیاردی به صورت مستقیم به حمایت از تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی اختصاص یافته است.
وی افزود: هدف از این اقدام، ایجاد اشتغال پایدار، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و توسعه‌ای، حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان و زنان سرپرست خانوار، و همچنین تقویت تعاونی‌های روستایی و مناطق محروم است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به سهم استان تهران از اعتبار ردیف ۶ هزار، تصریح کرد: «مبلغ ۲۲۶ میلیارد تومان از این اعتبار به استان تهران اختصاص یافته است که ۱۳۶ میلیارد تومان این اعتبارات به صورت سرمایه ثابت و ۹۱ میلیارد تومان سرمایه در گردش در قالب تسهیلات به تعاونی های استان پرداخت خواهد شد.

وی همچنین، به سهم استان تهران از اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی اختصاص‌یافته به بخش مسکن تعاونی های کارگری اشاره کرد و افزود: سهم استان تهران از این اعتبار ۵۰۸ میلیارد تومان است که برای حمایت از تعاونی‌های مسکن کارگری تعیین شده است.

آذرپناه بر اهمیت نقش تعاونی‌ها در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال تأکید کرد و گفت: “تعاونی‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد، نقش موثری در ایجاد اشتغال، کاهش نابرابری و توسعه پایدار ایفا می‌کنند. با حمایت از تعاونی‌ها، می‌توانیم در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت مردم گام برداشته و همانگونه که رئیس جمهور محترم تاکید دارند به تقویت همکاری و وفاق کمک کنیم که انشا ا… این اقدامات نظام اجرایی تعاون را در مسیر توسعه،پیشرفت و رشد فراگیر قرار دهد.

درج دیدگاه