سه شنبه, اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

تشکیل اتاق دوستی بین ایران و لبنان

حضور هیئت لبنانی در نمایشگاه توانمندیهای صادراتی تعاون

تعاون آنلاین – مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حضور هیئت های خارجی در نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون با رویکرد صادرات خبر داد.

مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون بارویکرد صادرات به خبرنگار تعاون آنلاین گفت: هیئتی متشکل از بخش اقتصادی حزب الله و مسئولین بخش تعاون کشور لبنان برای بازدید از نمایشگاه وارد کشور شده و در افتتاحیه نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون شرکت کردند. این تنها هیئت خارجی شرکت کننده در افتتاحیه نمایشگاه است اما هیئت های مختلفی از کشورهای منطقه و جهان برای بازدید از نمایشگاه توانمندیهای صادراتی بخش تعاون به ایران سفر می کنند.

وی افزود: این هیئت در سفر سه روزه خود با مسئولین اتاق تعاون ایران دیدار می کنند و همچنین هیئت لبنانی با سفر به قم جلساتی با مسئوان این استان خواهند داشت و از تعاونی های موفق قم بازدید می کنند.

به گفته باباخانلو هیئت لبنانی در سفر به استان قم زمینه ایجاد مرکز تجاری و اتاق دوستی مشترک بین قم و بیروت را بررسی می کنند. این هیئت در انتهای سفر از تعدادی از تعاونی های موفق تهران نیز بازدید می کنند

درج دیدگاه