جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

روستاییان استان گلستان چقدر تسهیلات اشتغال زایی می گیرند؟

۳۰۰ میلیارد تومان به بخش اشتغال روستایی در استان گلستان اختصاص یافت . به گزارش تعاون آنلاین، این اقدام با هدف ایجاد شرایطی به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر ایجاد شغل در روستاهای کشور صورت می گیرد . مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان ،سعید مازندرانی در جلسه تودیع و معارفه […]

۳۰۰ میلیارد تومان به بخش اشتغال روستایی در استان گلستان اختصاص یافت .

به گزارش تعاون آنلاین، این اقدام با هدف ایجاد شرایطی به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر ایجاد شغل در روستاهای کشور صورت می گیرد .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان ،سعید مازندرانی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون کار شهرستان رامیان با اعلام این مطلب تاکید کرده است: سهم استان گلستان از این تسهیلات اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان و در بحث بودجه کشور هم سهم استان گلستان ۴۲۷ میلیارد تومان است.

مازندرانی با اشاره به اینکه ظرفیت های فراوانی در رامیان وجود دارد، بیان کرد: در شهرستان رامیان در بحث تعاون مشکلاتی وجود دارد و از رئیس جدید تقاضا دارم با جدیت در این زمینه فعالیت کند.

وی گفت: صنایع دستی، تولیدات دارویی و فعالیت های مرتبط با کارهای نو در اولویت قرار گیرد چرا که متقاضی زیادی دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: زنان بی سرپرست وسرپرستان خانواده زیادی هستند که به این مشاغل احتیاج دارند و ما باید با اعطای تسهیلات اشتغال پایداری برایشان به وجود بیاوریم.

مازندرانی از فرماندار رامیان خواست کمیته ای برای نظارت استفاده از تسهیلات در رامیان برقرار شود و ادامه داد: بحث قوانین کار، مسائل مربوط به کارگران و ایمنی در کار با توجه به مشکلاتی که در معدن با آن مواجه بودیم در اولویت قرار بگیرد.

وی اادامه داد: بازرسی مداوم ازکارگاه ها انجام شود و ما باید همواره پاسخگوی کارگران و خواسته های آن ها باشیم.

مازندرانی یادآور شد: ضمن همکاری و هماهنگی با شورای شهر و شهرداری به مشکلات کارگران رسیدگی شود و کلاس های افزایش مهارت زندگی و … به صورت مستمر برای کارگران برگزار شود.

درج دیدگاه