شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین تأکید کرد:

ضرورت تقویت تعاونی‌های روستایی

محمود محمودی، رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین
محمود محمودی، رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین

جلسه شورای اداری استان قزوین، با حضور روسای ادارات شهرستان قزوین، بوئین‌زهرا، تاکستان و جمعی از کارکنان در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد که در آن بر تقویت و توسعه تعاوین‌های روستایی تأکید شد.

در این جلسه محمود محمودی، رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین بیان کرد: تعاونی‌ها به منظور ارائه خدمت به اعضا و برای رفع نیازهای آنان سازماندهی شده‌اند و تقریبأ در هر بخش اقتصادی و به شکل چند منظوره فعالیت می‌کنند.

وی نقش مهم تعاون در فرآیند توسعه جوامع و اقتصاد را یادآور شد و در ادامه سایر مسئولین به سخنرانی پرداختند.

پوررحیمی، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ۱۷ شرکت تعاونی روستایی، ۹ شرکت تعاونی کشاورزی، ۲ شرکت تعاونی تولید، ۲ شرکت تعاونی زنان و یک اتحادیه در شهرستان قزوین فعال هستند.

آرامیده، رئیس اداره تعاون روستایی بوئین‌زهرا با بیان اینکه ۲۲ شرکت در این شهرستان فعال است، اعلام کرد: شهرستان بوئین‌زهرا دارای ۱۶ شرکت تعاونی روستایی، ۲ شرکت تعاونی کشاورزی، ۲ شرکت تعاونی تولید، یک شرکت تعاونی زنان و یک اتحادیه تعاونی روستایی است.

حیدری، رییس اداره تعاون روستایی تاکستان نیز به نقل از خبرگزاری مهر فعالیت شرکت‌ها در این شهرستان را شامل ۱۳ تعاونی روستایی، ۴ تعاونی کشاورزی، ۲ تعاونی تولیدی و یک اتحادیه شهرستانی عنوان کرد.

در این جلسه صورت‌ها و ترازهای مالی تشکل‌ها، خرید تضمینی محصولات کشاورزی، تجهیز و راه‌اندازی فروشگاه‌های مصرف، برگزاری مجامع، وضعیت خرید و فروش کود شیمیایی و… مورد بررسی قرار گرفت.

 

درج دیدگاه