شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

 سهم زنجان از اعتبار طرح اشتغال فراگیر اعلام شد

سهم این استان از اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی طرح اشتغال فراگیر به ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال اعتبار می رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سهم این استان از اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی طرح اشتغال فراگیر به ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال اعتبار می رسد.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی  با بیان این مطلب افزود: این میزان اعتبار برای ایجاد هفت هزارو ۶۵۴ فرصت شغلی در این استان پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: بر اساس برنامه اشتغال فراگیر در مجموع ۶۵۱ هزار فرصت شغلی در سطح کشور مد نظر قرار گرفته است.

یوسفی به منابع بانکی پیش بینی شده اشاره کرد و سهم بانک ملی در زنجان از این میزان را ۴۷ میلیارد ریال برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت از سوی شعب بانک سپه در این استان به ۱۳۲ میلیارد ریال می رسد.

وی خاطرنشان کرد: برای بانک کشاورزی ۳۵۲ میلیارد ریال، توسعه تعاون ۸۸ میلیارد ریال و بانک رفاه ۲۳۵ میلیاردر یال اعتبار پیش بینی شده است.

یوسفی ادامه داد: سهم مد نظر قرار گرفته برای شعب بانک ملت در زنجان به ۲۹۴ میلیارد ریال، بانک تجارت ۲۹۴ میلیارد ریال و صادرات به ۲۳۵ میلیارد ریال می رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مجموع اشتغالزایی هدفگذاری دولت برای امسال، به ۹۷۰ هزار فرصت شغلی می رسد که بخشی از این مشاغل در قالب مداخلات سیاستی و بخشی دیگر در قالب بند د تبصره ۱۶ و از سوی نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی محقق خواهد شد.

وی دیگر طرح منتهی به اشتغالزایی را طرح توسعه و اشتغال روستایی اعلام کرد که منابع مالی آن مجزای از اشتغال فراگیر پیش بینی شده است.

درج دیدگاه