جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

نبض اقتصاد باید با تعاون در روستاها و شهرها به تپش در آید

تعاونی ها نزدیک به 40 هزار فرصت شغلی ایجاد کردند

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در آئین تجلیل از تعاونی های برتر استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت حوزه تعاون در رونق اقتصاد کشور گفت: باید نبض اقتصاد کشور با تعاون در روستاها و شهرها به تپش در آید. به گزارش تعاون آنلاین، در این آئین که با حضور تعاونگران برتر […]

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در آئین تجلیل از تعاونی های برتر استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت حوزه تعاون در رونق اقتصاد کشور گفت: باید نبض اقتصاد کشور با تعاون در روستاها و شهرها به تپش در آید.

به گزارش تعاون آنلاین، در این آئین که با حضور تعاونگران برتر استان در محل مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان برگزار شد دکتر نقی زاده با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب  اسلامی  ایران گفت:دهه فجر انقلاب  اسلامی  ایران نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی  است و بر ما فرض است تا با زنده نگهداشتن یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب  اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب  اسلامی ،قدردان ایثار و جانفشانی آنان باشیم و ارزش های انقلاب  اسلامی  را به نسل های جدید انقلاب انتقال دهیم.

با تقدیر از عمل ارزشمند دکتر ربیعی در جهت دعوت از فرزند شهید دکتر بهشتی در مراسم انتخاب تعاونی های برتر  کشور تصریح کرد: بنا به قول دکتر ربیعی همچنان که شهید     بهشتی مظلوم بود  تعاون هم مظلوم و مهجور  است و در این حوزه باید بیش از پیش تلاش کنیم.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ضمن اشاره به تاریخچه تعاون در کشور و استان آذربایجان غربی ،سود دهی اقتصادی،عدالت اجتماعی  و حفظ ارزش های  اسلامی را از اهداف مشترک  تعاون در کل دنیا عنوان کرد .

درج دیدگاه