میزان اشتغال تحصیلکرده‌ها در استان لرستان را بخوانید

میزان اشتغال تحصیلکرده‌ها در استان لرستان را بخوانید

۱۴۱۳ فارغ التحصیل دانشگاهی در قالب طرح کارورزی در واحدهای اقتصادی لرستان به‌کارگیری شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۴۱۳ فارغ التحصیل دانشگاهی در قالب طرح کارورزی در واحدهای اقتصادی لرستان به‌کارگیری شدند.

به گزارش تعاون آنلاین، علی آشتاب به فعالیت ۱۶ مرکز کاریابی در سطح استان لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: سال گذشته ۲۱ هزار و ۳۹۲ نفر در کاریابی‌های استان لرستان ثبت نام کردند. از ۳۳۰۰ فرصت شغلی که به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اعلام شد ۲۱۰۷ نفر از طریق مراکز کاریابی در واحدهای اقتصادی استان به کار گیری شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه کاریابی‌ها می‌توانند زمینه برقراری ارتباط هوشمندانه منابع انسانی با فرصت‌های شغلی را برای کارجویان فراهم کنند، عنوان کرد: هدف از تاسیس کاریابی‌ها مشاوره شغلی، ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت شغلی، تامین نیرو برای کارفرمایان، و معرفی کارجویان آماده به کار در فرصت‌های شغلی است.

وی در رابطه با طرح کارورزی و  به کارگیری فارغ التحصیل دانشگاهی در واحدهای تولیدی نیز بیان کرد: این طرح سال گذشته در استان لرستان اجرایی شد و  بیش از ۲۳ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند.

آشتاب سهم استان لرستان را از طرح کارورزی به کارگیری ۶۰۷۵ نفر برشمرد و گفت: تاکنون ۱۴۱۳ فارغ التحصیل دانشگاهی در قالب طرح کارورزی در واحدهای اقتصادی لرستان به‌کارگیری شده‌اند. ۱۰۶۳ واحد اقتصادی پذیرنده در لرستان برای اجرای طرح در سامانه کار ورزی ثبت نام کردند که تاکنون ۴۵۱ مجوز برای آنها صادر شده است.

درج دیدگاه