شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

استانداردسازی فروشگاه‌های مواد سوختی/ توزیع سوخت بین روستاییان انجام شد

محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی، اعلام کرد: در سال گذشته ۳۹۱۶۶ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید و همچنین ۳۷۰۱۲۰ کیلو گاز در بین روستائیان استان توزیع شد.

محمودی اعلام کرد: ۳۹۱۶۶ هزار لیتر انواع مواد سوختی در بین روستاییان قزوینی توسط شبکه تعاون روستایی توزیع شد.
به گزارش تعاون آنلاین؛ محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی، اعلام کرد: در سال گذشته ۳۹۱۶۶ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید و همچنین ۳۷۰۱۲۰ کیلو گاز در بین روستائیان استان توزیع شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شبکه تعاونی های روستایی، توزیع مواد سوختی و ارائه خدمات مناسب به روستائیان و کشاورزان است، گفت: در این راستا این سازمان با  ۳۰۰ فروشنده مواد سوختی در روستاهای استان، عاملیت توزیع مواد سوختی را برعهده دارد.

این مقام مسئول، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کنندگان روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب شتاب بخشیدن به خدمت رسانی در سطح روستاها می شود.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی فروشگاه های مصرف و فروشندگی های مواد سوختی، اظهار کرد: در این مدت ۹ فروشگاه مواد سوختی و ۶ فروشگاه مصرف ساماندهی و ۴ مرکز خرید محصولات کشاورزی تجهیز و استانداردسازی شده است.