جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی شمس

دکتر کلانتری و هیئت همراه قبل از ظهر روز شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در تعاونی شمس ضمن دیدار با هیئت‌مدیره و مدیرعامل این تعاونی از فروشگاه‌های این تعاونی بازدید کرد. دکتر کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از تعاونی شمس که با حضور امیر نصیر زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی […]

دکتر کلانتری و هیئت همراه قبل از ظهر روز شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در تعاونی شمس ضمن دیدار با هیئت‌مدیره و مدیرعامل این تعاونی از فروشگاه‌های این تعاونی بازدید کرد.
دکتر کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از تعاونی شمس که با حضور امیر نصیر زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های بارز این تعاونی گفت: نظم و انضباط مالی، توجه به نیاز مشتری، فروش اقساطی و عرضه کالای باکیفیت ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تعاونی شمس است.
وی افزود:انتخاب شمس به‌عنوان تعاونی نمونه طی سالیان متوالی نشان از موفقیت آن در انجام خدمت‌رسانی به کارکنان ارتش دارد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افتتاح سامانه نظارت آنلاین تعاونی شمس را اقدامی قابل‌تقدیر برشمرد و اظهار داشت: هدف اصلی ما رفاه اعضا می‌باشد اما بهره‌گیری از کارشناسان و توجه به خلاقیت و نوآوری‌ها در بازار رقابتی امروز امری اجتناب‌ناپذیر است که شمس نیز در این راستا باید توجه بیشتری به فروش مجازی داشته باشد.
وی در پایان گفت: در چارچوب قانون دستگاه‌ها مجازند به تعاونی‌ها کمک کنند و در این راستا وزارت تعاون آمادگی دارد تا از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت بانکی تسهیلاتی را در اختیار تعاونی‌ها ازجمله شمس قرار دهد و با افزایش قدرت مالی زمینه توسعه و بازدهی بیشتر تعاونی‌ها را فراهم آورد.

امیر نصیر زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به انضباط و سلامت مالی تعاونی شمس گفت: علاوه بر نظارت از سوی وزارت تعاون، از جانب نهاجا نیز نظارت مضاعف و خاصی بر عملکرد تعاونی شمس انجام می‌شود.
وی افزود: به همین علت اعتقادداریم شمس یکی از سالم‌ترین و پاک‌ترین تعاونی‌های کشور در بحث مالی است.
معاون هماهنگ‌کننده نهاجا بابیان اینکه مسئولین نهاجا از تعاونی شمس رضایت کامل دارند اظهار داشت: اگر این تعاونی حمایت نشود قطعاً دررسیدن به اهداف خود دچار مشکل شده و قابلیت رقابت با سایر تعاونی‌ها را از دست خواهد داد.
امیر نصیر زاده در پایان گفت: تعاونی شمس برای پیشبرد اهداف خود و برای خدمت‌رسانی بیشتر به کارکنان ارتش نیاز به حمایت بیشتری از جانب وزارت تعاون و نهاجا دارد که نیروی هوایی به  سهم خود آمادگی حمایت همه‌جانبه از این تعاونی را دارد.
همچنین مرتضی صالحیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاونی شمس در ابتدای جلسه گزارشی از سامانه آنلاین و سامانه فروش تعاونی شمس ارائه کرد.
گفتنی است معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فروشگاه‌های داده‌ورزی و شهرک شهید شجاعی بازدید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی نیروی هوایی

درج دیدگاه