پنج شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

بازی تعاون در دستان وزیر آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، رویداد «الف تا» (الفبای تحول آموزش و پرورش) با سه هدف «الگوسازی و قله‌سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور و قدردانی از آن‌ها»، «به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» و «امیدآفرینی در نظام آموزشی» از روز گذشته ۱۸ تیرماه در محل مصلی تهران آغاز و تا روز چهارشنبه […]

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، رویداد «الف تا» (الفبای تحول آموزش و پرورش) با سه هدف «الگوسازی و قله‌سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور و قدردانی از آن‌ها»، «به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» و «امیدآفرینی در نظام آموزشی» از روز گذشته ۱۸ تیرماه در محل مصلی تهران آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۱ تیر ادامه خواهد داشت.

در بخشی از این رویداد که به ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای اختصاص دارد شرکت ها و سازمانها ایده ها و تجارب خود را به اشتراک گذاشتند.

معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی هم با ارائه یک بازی ویژه با عنوان “بازی تعاون” در این نمایشگاه حضور فعال دارد. که در بازدید دیروز وزیر آموزش و پرورش از این نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفت و این بازی تعاون در دستان  وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

درج دیدگاه