یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

برنامه وزارت تعاون برای کاهش استرس ناشی از کار

رنامه‌های خلاقانه و نشاط انگیز برای کاهش استرس ناشی از کار و بهره وی بیش‌تر در محیط‌ های سخت و طاقت فرسای کاری به ویژه در واحد‌های کارگری استان خوزستان با توجه به شرایط خاص آن ضرورت دارد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از نیروی کار است و باید برای سالم سازی فضای کار تلاش کرد.

به گزارش تعاون آنلاین، ارسلان غمگین سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از نیروی کار است که باید برای سالم سازی فضای کار و ایجاد محیطی با نشاط اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: تعاونی ها برای اثرگذاری در بخش اقتصادی باید نوآوری داشته باشند

او افزود: کارگران صبور‌ترین قشر جامعه هستند که با تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها همچنان به تلاش ادامه می‌دهند.

غمگین بیان داشت: مرتفع شدن خلأ مدیریت در ترویج فرهنگ کار و تلاش و ایجاد نشاط در محیط‌ های کارگری از هدف‌های تشکیل معاونت رفاه اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: برنامه‌های خلاقانه و نشاط انگیز برای کاهش استرس ناشی از کار و بهره وی بیش‌تر در محیط‌ های سخت و طاقت فرسای کاری به ویژه در واحد‌های کارگری استان خوزستان با توجه به شرایط خاص آن ضرورت دارد.

 

درج دیدگاه