یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

بخشودگی جرایم تاخیر بانک توسعه تعاون

آن دسته از بدهکارانی که کلیه بدهی سررسید شده تسهیلات و همچنین بدهی ضمانت‌نامه ضبط شده خود را تا سی ام آبان ماه امسال بصورت یکجا تسویه کنند از بخشودگی کامل وجه التزام تاخیر تادیه دین برخوردار خواهند شد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: آن دسته از بدهکارانی که کلیه بدهی سررسید شده تسهیلات و همچنین بدهی ضمانت‌نامه ضبط شده خود را تا سی ام آبان ماه امسال بصورت یکجا تسویه کنند از بخشودگی کامل وجه التزام تاخیر تادیه دین برخوردار خواهند شد.

به گزارش تعاون آنلاین، مسعود کردستانی از اعمال بخشودگی برای مشتریان این بانک را به مناسبت هفته تعاون خبر داد و افزود: اجرای این طرح از روز سیزدهم شهریور امسال آغاز شده است.

برنامه ویژه بانک توسعه تعاون برای تعاونی‌های برتر

وی یادآورشد: این طرح در راستای سیاست‌های کلی بانک در سال رونق تولید و در جهت مساعدت به بنگاه‌های اقتصادی، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی، کمک به تداوم تولید، حفظ اشتغال موجود و  بمنظور تسهیل در تسویه بدهکاران و فراهم کردن بستر مناسب برای ادامه فعالیت مشتریانی که گاهی بواسطه شرایط خارج از کنترل دچار مشکلات مالی شده اند در بانک توسعه تعاون اجرا می‌شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان از کلیه مشتریانی که دارای بدهی معوق هستند خواست، از این فرصت ویژه که زمان اجرای آن فقط تا پایان آبان ماه سال جاری است حداکثر استفاده را کرده و با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان نسبت به تعین تکلیف بدهی خود اقدام کنند.

کردستانی یادآورشد: کلیه شعب بانک توسعه تعاون در استان زنجان تا تاریخ یاد شده پاسخگوی سوالات احتمالی مشتریان در این زمینه خواهند بود.

درج دیدگاه