جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

برگزاری تور مشترک ترویجی دانشگاه الزهرا و دفتر ترویج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، با همکاری اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تهران، دفتر ترویج وزارتخانه و دانشگاه الزهرا در یک اقدام ترویجی مشترک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا از دو تعاونی موفق شهرستان ورامین در استان تهران بازدید کردند. این رویداد ترویجی که با هدف آشنایی دانشجویان با فعالیت های اقتصادی […]

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، با همکاری اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تهران، دفتر ترویج وزارتخانه و دانشگاه الزهرا در یک اقدام ترویجی مشترک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا از دو تعاونی موفق شهرستان ورامین در استان تهران بازدید کردند.
این رویداد ترویجی که با هدف آشنایی دانشجویان با فعالیت های اقتصادی در قالب شرکت های تعاونی صورت پذیرفت دانشجویان از نزدیک با نحوه ایجاد و تشکیل تعاونی و همچنین نحوه فعالیت این دسته از شرکت ها آشنا شدند .
گفتنی است در یکی از این تعاونی ها دانشجویان با حضور در یک واحد تعاونی تولید و تکثیر زالوی طبی با مراحل و شیوه پرورش زالو و نحوه مصارف آن و چگونگی رساندن آن به بازار هدف را مورد ارزیابی قرار دادند و از آنجا که یکی از نکات مهم در پرورش زالو داشتن علم و آگاهی کافی و شناخت کامل این موجود است از طریق پرسش و پاسخ اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را دریافت نمودند. دومین واحد مورد بازدید دانشجویان تعاونی دامپروری و کشاورزی در شهرستان ورامین بود که با حضور در این تعاونی از فرآیند ایجاد تا بهره برداری با یک تعاونی دامپروری و کشاورزی آشنا شدند.
لازم به توضیح است برگزاری تورهای ترویجی برای جامعه هدف بویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله برنامه ها و اقداماتی است که در معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی پیگیری و اجرا می شود.

درج دیدگاه