شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

به پیشنهاد معاون تعاون گوش کنید

هم اندیشی مجازی صاحب نظران حوزه تعاون محسن رنانی، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در همایش چشم انداز اقتصاد ایران، تحلیل هایش را در مورد وضعیت رکود و خطرات آن در ایران بیان کرده است. این سخنرانی در شبکه های اجتماعی به سرعت در حال دست به دست شدن است. مهندس حمید کلانتری […]

هم اندیشی مجازی صاحب نظران حوزه تعاون

محسن رنانی، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در همایش چشم انداز اقتصاد ایران، تحلیل هایش را در مورد وضعیت رکود و خطرات آن در ایران بیان کرده است.
این سخنرانی در شبکه های اجتماعی به سرعت در حال دست به دست شدن است. مهندس حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز آن را به همه تعاون گران توصیه کرده است: « سلام. باارزوى قبولى طاعات توصیه میکنم حتماهمه مدیران کل تعاون. کار ورفاه ومدیران تعاون. اتاقها واتحادیه هاى تعاونیها سخنرانى ارزشمند دکتر رنانی را با دقت گوش کنند ودرباره نقش تعاونیها در خروج از رکود چاره جویی مدبرانه نمایند.»
فایل سخنرانی را در اینجا بشنوید:

renani

شما صاحب نظران عزیز می توانید پس شنیدن این فایل آرا و پیشنهادات خودتان را به صورت مکتوب یا به صورت صدا از طریق آدرس پست الکترونیک info@taavononline.ir  در اختیار تعاون آنلاین بگذارید. پیشنهادات شما از طرف تیم تحریریه بررسی و در قالب گزارش خبری و تحلیلی در رسانه ها منتشر می شود.

درج دیدگاه