جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

تعاونی های کرمان چقدر کالا صادر کردند؟

نرم افزار جامع تعاون تحت سیستم عامل اندروید ویژه گوشی های موبایل تهیه و ارائه شده است.

۴۸ شرکت تعاونی در قالب اجرایی شدن طرح روستا تعاون در سطح استان کرمان تشکیل شد.

به گزارش تعاون آنلاین، بررسی ها نشان می دهد اعضای این تعاونی هایی روستایی ۲۳۹۵ نفر هستند.

بررسی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نشان می دهد در سالی که گذشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در شهرستان های بافت و بردسیر تشکیل شد . تعاونی های توسعه و عمران شهرستان های سیرجان و شهربابک نیز در شرف تاسیس است.

بر این اساس در سال گذشته ۶ تعاونی تامین نیاز تولید کنندگان تشکیل شده است و همین آمار سبب شده است استان کرمان در جایگاه چهارم از منظر تشکیل تعاونی در کشور قرار گیرد. با هدف واگذاری کلیه امور مربوط به تشکیل و تغییرات شرکت های تعاونی،تفاهم نامه‌ای  با اتاق تعاون منعقد شد.  آمارها نشان می دهد میزان صادرات تعاونی های استان کرمان در سال گذشته نیز برابر ۸۸۱۹۹ هزار دلار بوده است.

این گزارش نشان می دهد در راستای افزایش فعالیت تعاونی ها در سال گذشته نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون و اشتغال استان  با مشارکت و حضور ۱۰۰ شرکت تعاونی از سطح استان به مدت یک هفته دایر شد. شایان ذکر است در راستای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ها و بهبود وضعیت فروش و بازار یابی تعاونی ها، کارگاه آموزشی نحوه حضور موثر شرکت های تعاونی در نمایشگاه ها نیز همزمان با برگزاری این نمایشگاه برگزار گردید که مورد استقبال شرکت های تعاونی قرار گرفت.

گزارش ارائه شده از سوی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمان نشان می دهد : در راستای تحقق راهبرد اول از هفت راهبرد اساسی تحول بخش تعاون و به منظور به کارگیری روش ها و فناوری های نوین در ارتقای سطح دانش و اطلاعات متقاضیان این بخش که تاثیر به سزایی در توانمند سازی نیروی انسانی خواهد داشت و بی شک کاهش مسائل و مشکلات بخش تعاون و افزایش بهره وری را رقم خواهد زد، نرم افزار جامع تعاون تحت سیستم عامل اندروید ویژه گوشی های موبایل تهیه و ارائه شده است.

درج دیدگاه