پنج شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

جزییات ارائه تسهیلات اشتغال روستایی اعلام شد/ دوره تنفس تسهیلات چقدر است؟

جزییات ارائه تسهیلات اشتغال روستایی مشخص شد. به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد  در این خصوص اعلام کرد : این تسهیلات با نرخ سود شش درصد و دارای یکسال دوره مشارکت، یکسال دوره تنفس و بازپرداخت شش ساله است. منصور قاسمی افشار تاکید کرد: در حوزه کشاورزی، منابع […]

جزییات ارائه تسهیلات اشتغال روستایی مشخص شد.

به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد  در این خصوص اعلام کرد : این تسهیلات با نرخ سود شش درصد و دارای یکسال دوره مشارکت، یکسال دوره تنفس و بازپرداخت شش ساله است.

منصور قاسمی افشار تاکید کرد: در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی، معادن کوچک، فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قابل پرداخت خواهد بود.

وی از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد:  متقاضیان جهت ثبت نام و دریافت تسهیلات می توانند به سایت کارا به نشانی Kara.mcls.gov.ir  مراجعه و برای بهره مندی از این تسهیلات ثبت نام کنند.

وی گفت: متقاضیان دارای طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی و شهری زیر ۱۰ هزار نفر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی می توانند از این تسهیلات بهرمند گردند و اولویت در این طرح با شرکت های تعاونی و خصوصی است.

به گفته  قاسمی ، وی اظهار داشت: این تسهیلات صرفا به طرح هایی تعلق می گیرد که در  مناطق روستایی و عشایری انجام و منجر به اشتغال شود و دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی باشد و بانک کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون،  صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از موسسات عامل پرداخت این تسهیلات است.

قاسمی افشار ادامه داد: پس از اینکه متقاضی در سایت کارا ثبت نام کرد، اهلیت و مدارک مجری طرح در دستگاه اجرایی مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و پس از تائید دستگاه اجرایی در کارگروه اشتغال مطرح و پس از تائید، از طریق دبیرخانه آن کارگروه جهت دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می گردد.

درج دیدگاه