جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

خبر خوش برای بیکاران سرپل ذهاب

بر اساس مفاد سند اجرایی اشتغال در شهرستان سرپل ذهاب ایجاد ۲۹۸۵ فرصت شغلی به طور خالص برای رسیدن به کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری هدف گذاری شده است.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در آئین ابلاغ و تحویل سند اشتغال سال ۹۸ شهرستان سرپل ذهاب به فرماندار ضمن تشریح نکات فنی سند اجرایی اشتغال با برش شهرستان سرپل ذهاب، گفت: بر اساس مفاد سند اجرایی اشتغال در شهرستان سرپل ذهاب ایجاد ۲۹۸۵ فرصت شغلی به طور خالص برای رسیدن به کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری هدف گذاری شده است.

وضعیت اشتغال در استان کرمانشاه بهبود یافت

به گزارش تعاون انلاین، دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در خصوص کاهش چشمگیر و ۵ رتبه ای نرخ بیکاری استان در پایان فصل بهار گفت: با ابلاغ رسمی سند اجرایی اشتغال به فرمانداران شهرستانهای تابعه امیدواریم در فصول بعد هم شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان و شهرستان های تابعه باشیم.

محبت جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز در این آئین ضمن قدردانی از زحمات اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به ویژه شخص استاندار پرتلاش استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی تاثیر گذار در کاهش نرخ بیکاری استان، گفت: از حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که سند اجرایی اشتغال استان با برش شهرستانی، دستگاهی و بخش اقتصادی را در سال ۹۷ و سال جاری تدوین نمودند و حداقل ایجاد اشتغال را برای هرشهرستان تکلیف نموده اند قدردانی می کنیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در خصوص جذب اعتبارات اشتغالزا در شهرستان گفت: بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری و ویژه مناطق زلزله زده استان در شهرستان سرپل ذهاب با پیش بینی ۶هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جذب شده است.

همچنین اعلام کرد: در کنار سایر مشکلات و مسائل ایجاد شده ناشی از وقوع زلزله، مقوله ایجاد فرصت های شغلی در شهرستان برای مسئولین دارای اهمیت ویزه می باشد و به طور مرتب کارگروه  اشتغال و سرمایه گذاری با حضور مسئولین شهرستانی و بعضاً استانی به منظور رصد و رفع مشکلات و موانع جذب اعتبارات تخصیصی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم که در محل فرمانداری برگزار شد عبدالهی معاون فرماندار، کامران قادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و کارشناسان حوزه تعاون و اشتغال حضور داشتند و در پایان مراسم سند اجرایی اشتغال شهرستان سرپل ذهاب به فرماندار  تحویل شد.

 

درج دیدگاه