پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی : وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی برای تمام مردم حکم شغلی صادر کند

تعاون آنلاین – دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب سلامی گفت: وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی جهت ارتباط مردم و حاکمیت، برای تمام مردم کشور حکم شغلی شامل وضعیت شغلی، منطقه جغرافیایی، میزان درآمد، فعالیت های اقتصادی و تعداد خانوار صادر کند.

علی کیهانیان در نشست مشترک وزیر و مدیران وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی با شورای مرکزی خانه احزاب و برخی دبیران احزاب افزود: برای تحقق توسعه سیاسی و ایجاد بستر عادلانه و افزایش نظارت عمومی شورای ملی دبیران کل احزاب تشکیل شود.
وی ادامه داد: برای برقراری ارتباط حاکمیت با تک تک مردم، همچنان که کارکنان سازمان ها دارای ابلاغ شغلی هستند، برای تمام مردم ایران کارتکس شغلی یا حکم شغلی صادر شود، کشاورزان٬ صنعتگران و حتی بیکاران دارای ابلاغ حکومتی باشند.
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب سلامی گفت: به این ترتیب حاکمیت می تواند نسبت به ارایه خدمات به مردم موفق تر عمل کند.
کیهانیان افزود: این موضوع در ابعاد فردی٬ ملی و بین المللی قابل برنامه ریزی بوده و از بسیاری از مفاسد و معضلات اجتماعی کاسته می شود.
به گزارش ایرنا، وی همچنین در نامه ای به وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی اعلام آمادگی کرد تا جمعیت حامیان انقلاب اسلامی مشکلات بیکاری و معضلات مبتلابه یک استان دلخواه را در بازه زمانی سه ساله حل کند.
در نامه دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب سلامی خطاب به علی ربیعی آمده است: این جمعیت برای حل مشکلات بیکاری و معضلات مبتلابه یک استان دلخواه (به عنوان پایلوت)، در بازه زمانی سه ساله به طوری که آمار اشتغال و درآمد استان پس از زمان مذکور به رشد بالای ۵۰ درصد وضعیت تحویل شده برسد، اعلام کرده است.

درج دیدگاه