شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

دست دلالان از محصولات کشاورزی کوتاه می‌شود؟

تعاون روستایی سردخانه دو هزار تنی خود را با هدف ذخیره‌سازی محصولات باغی در اختیار باغداران استان قرار داده است که این نیز با هدف کمک به این قشر زحمت‌کش و مظلوم بوده است

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ۳ مرکز سیب صنعتی در این استان خبر داد و گفت: بیش از هر چیز دغدغه کوتاه کردن دست دلالان را داریم.

به گزارش تعاون آنلاین، منوچهر محمدی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳ مرکز خرید سیب صنعتی(درجه ۳) در دشتروم، کاکان و تنگ سرخ راه‌اندازی می‌شود.

آغاز خرید توافقی سیب درختی درجه سه

وی با اشاره به اینکه مرکز خرید سیب صنعتی دشتروم و کاکان راه‌اندازی و تنگ سرخ در دستور کار است، عنوان کرد: سالانه بخش زیادی از زحمت‌های کشاورزان و باغداران این استان به جیب دلالان می‌رود.

محمدی با تاکید بر اینکه همه ساله سیب صنعتی باغداران این استان با کمترین قیمت توسط دلالان خریداری می‌شد، افزود: بدون شک با راه‌اندازی این مراکز خرید تا حدودی به باغداران کمک می‌شود و دیگر شاهد دور ریز سیب ضایعاتی نیستیم.

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بحث تامین و توزیع میوه شب عید به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است، ادامه داد: دیگر تعاون روستایی استان در این زمینه نقشی ندارد و در واقع خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید بر عهده اداره استانی این وزارتخانه است.

محمدی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی سردخانه دو هزار تنی خود را با هدف ذخیره‌سازی محصولات باغی در اختیار باغداران استان قرار داده است که این نیز با هدف کمک به این قشر زحمت‌کش و مظلوم بوده است.

درج دیدگاه