چهارشنبه, فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

جشنواره امتنان انگیزه کارگران را برای تولیدات تخصصی افزایش می‌دهد

اعزم نیروی کار خارج وزارت تعاون

کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه  http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید شامل کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه از ۲۰ مهر خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتناندر این جشنواره برای جامعه هدف آن از ۲۰ مهرماه تا ۲۰ آبان ماه سال جاری خواهد بود، گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه  http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

طرح‌های برتر کارگری و گروه کار راهی جشنواره امتنان شدند

عزیزی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیر کل تعاون همچنین اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۹۸ با عنوان رونق تولید، با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی استان شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه،  زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیند‌های جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.

عزیزی اضافه کرد: ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در مرکز استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

 

درج دیدگاه