شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

سرباز تعاون یار در استان مرکزی جذب می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سرباز تعاون یار در شهرستان های مختلف این استان جذب می شود. به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی محمد تقی آبایی افزود: سهمیه استان مرکزی در این راستا هفت نفر است که ۲ نفر در شهرستان اراک و پنج نفر در شهرستان […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سرباز تعاون یار در شهرستان های مختلف این استان جذب می شود.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی محمد تقی آبایی افزود: سهمیه استان مرکزی در این راستا هفت نفر است که ۲ نفر در شهرستان اراک و پنج نفر در شهرستان های خمین، آشتیان، محلات، کمیجان و زرندیه جذب خواهند شد.
وی بیان کرد: متقاضیان تعاون یار در شهرستان اراک باید علاوه بر داشتن مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، متاهل و یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و یا از فرزندان جانبازان باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: شرایط جذب تعاون یار در سایر شهرستان های این استان، بومی و ساکن بودن و دارا بودن تحصیلات کارشناسی در رشته های حسابداری، مدیریت و اقتصاد است.
آبایی عنوان کرد: سربازان تعاون یار باید هیچ نسبت سببی و نسبی با کارکنان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نداشته باشند.
وی گفت: ارائه برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و یا نداشتن سابقه خدمت قبلی تحت هر عنوان و سابقه اخذ امریه از سایر دستگاه ها، از دیگر شرایط لازم است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: متقاضیان سرباز تعاون در شهرستان های اراک با مدرک کارشناسی و شهرستان های خمین، آشتیان و زرندیه باید مدارک لازم را تا ۲۷ خردادماه جاری به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان تحویل دهند.
آبایی بیان کرد: اعزام این متقاضیان اول شهریورماه امسال خواهد بود.
وی گفت: اعزام سربازان تعاون یار شهرستان های اراک با مدرک کارشناسی ارشد و شهرستان های محلات و کمیجان نیز اول آبان ماه امسال خواهد بود و زمان دریافت مدارک این افراد نیز اعلام خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: متقاضیان سرباز تعاون یار در این استان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان به آدرس WWW.markazi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

درج دیدگاه