جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی در آباده

انباشت

بیش از سه هزار میلیارد ریال در سه سال گذشته در شهرستان آباده سرمایه گذاری شده است. به گزارش تعاون آنلاین، زارع، فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آباده به بیان فعالیت ها و طرح های عمرانی صورت پذیرفته در شهرستان پرداخت و گفت: بیش از سه هزار میلیارد ریال در […]

بیش از سه هزار میلیارد ریال در سه سال گذشته در شهرستان آباده سرمایه گذاری شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، زارع، فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آباده به بیان فعالیت ها و طرح های عمرانی صورت پذیرفته در شهرستان پرداخت و گفت: بیش از سه هزار میلیارد ریال در سه سال گذشته در آباده سرمایه گذاری شده است.

وی سهم کل شهرستان از تسهیلات اشتغال روستایی  را ۳.۱۰۰ میلیارد ریال و در بخش اشتغال فراگیر  ۱۵.۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که باید در رسته های اعلام شده درسامانه کارا جذب شود.

در ادامه بهرام هاشمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آباده ضمن توضیحاتی پیرامون اعتبارات شهرستان در طرح های مشاغل خانگی گزارشی از روند ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و همچنین طرح فراگیر اشتغال ومشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شهرستان ارائه و اضافه کرد:  با پیگیری های به عمل آمده بخش اعظمی از مشکلات سرمایه گذاران مرتفع نشده و حل موانع باقیمانده نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط است.

در این جلسه روسای ادارت شهرستان نیز هر یک به بیان گزارش روند ارسال طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و همچنین اشتغال فراگیر در حوزه کاری خویش پرداختند و در ادامه طرح های اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری بررسی شده در کمیته فنی شهرستان در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، خدمات و … بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه فرهاد عسکری ریاست مرکز فنی و حرفه ای نیز نیاز سنجی در سطح شهرستان پیرامون رشته های آموزشی مورد نیاز و دارای مهارت لازم دانست و اظهار امیدواری نمود که این امر با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق گردد.

درج دیدگاه