یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

سفر معاون امور تعاون به استان یزد

سفر معاون امور تعاون به استان یزد
بازدید معاون امور تعاون از دو تعاونی یزد

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان یزد ضمن دیدار با کارکنان اداره کل از چند طرح تعاونی در آن استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور و مشکلات این تعاونی ها قرار گرفت و در خصوص یگیری برخی […]

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان یزد ضمن دیدار با کارکنان اداره کل از چند طرح تعاونی در آن استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور و مشکلات این تعاونی ها قرار گرفت و در خصوص یگیری برخی موارد قول مساعد داد.
نخستین بازدید معاون امور تعاون از شهرک نساجی مریم آباد بود و از نزدیک در جریان موانع راه اندازی این شهرک قرار گرفت.گفتنی است این شهرک بصورت تعاونی اداره می شود

دومین ایستگاه     معاون امور  تعاون وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی بازدید از از شرکت شتابدهنده تعاونی پیشگامان یزد  بود وی با حضور در مرکز شتابدهنده پیشگامان با بیان اینکه تعاونی از الگوهای پیشرفته در بازارهای مختلف اقتصادی است، گفت: امروز از گروه تعاونی پیشگامان بازدید کردم که نامش با هویتش یکی است.

مسکنی الگوی کسب و کار گروه تعاونی پیشگامان را خوب و قابل تکرار دانست و ابراز امیدواری کرد که این الگوی اقتصادی ترویج شده و در آینده تعاونی هایی مانند گروه تعاونی پیشگامان در هر استان داشته باشیم.
 مسکنی، در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مدیران این شرکت، تعاون را گره گشای مشکلات جامعه به ویژه اشتغال عنوان کرد و تعاونی های موفق را الگوی مناسبی برای کسانی دانست که می خواهند وارد عرصه تعاون شوند.
در این دیدارمحمدرضا رضائی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان  گزارشی از روند تاسیس و فعالیت‌های گروه تعاونی و مرکز شتابدهنده پیشگامان و موفقیت تیم‌های استارتاپی ارائه کرد.

همچنین تیم‌های استارتاپی گانیتو، سفره چی، کویزی نو، پانوگرد، رابین و شهربین مستقر در مرکز شتاب دهنده توضیحاتی پیرامون ایده های پیشنهادی خود و چگونگی اجرای آن ارائه دادند که مورد استقبال معاون امور تعاون قرار گرفت.

درج دیدگاه