سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

شرط اعطای تسهیلات اشتغال زا در استان اردبیل اعلام شد

  توجیه اقتصادی طرح‌های اشتغال‌زا، اصل اول اعطای تسهیلات در این استان است و ضروریست طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند، تسهیلات دریافت کنند. به گزارش تعاون آنلاین بهنام جو در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل  به ریاست استاندار اردبیل در خصوص مشکلات اعطای تسهیلات به دلیل سقف سرانه هر اشتغال افزود: پایدار بودن […]

 

توجیه اقتصادی طرح‌های اشتغال‌زا، اصل اول اعطای تسهیلات در این استان است و ضروریست طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش تعاون آنلاین بهنام جو در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل  به ریاست استاندار اردبیل در خصوص مشکلات اعطای تسهیلات به دلیل سقف سرانه هر اشتغال افزود: پایدار بودن اشتغال در اعطای تسهیلات ملاک عمل است و انتظار می‌رود دستگاه‌ها و بانک‌ها به طرح‌هایی که قادر به ایجاد اشتغال پایدار هستند توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: موضوع اشتغال دغدغه جدی در استان است و ضروری است تمامی ظرفیت‌های استان برای جذب تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی به کار گرفته شود تا از استان‌های دیگر عقب نمانیم.

استاندار اردبیل همچنین به تدوین سند توسعه اشتغال استان نیز اشاره  و تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مأمور تدوین سند توسعه اشتغال استان است و تا هفته آینده سند نهایی شده و به فرمانداران شهرستانهای استان جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

استاندار اردبیل همچنین به ضرورت همکاری و مساعدت جدی بانک‌ها در اجرای طرح‌های اشتغال تأکید کرد و افزود: لازم است بانک‌ها در اختصاص تسهیلات برای مشاغل خانگی همکاری جدی داشته باشند.

درج دیدگاه