سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

عبداللهی در گفتگو با تعاون‌آنلاین: بخش تعاون مهمترین دینفع اجرای اقتصاد مقاومتی است

طراحی سند چشمانداز ۳ساله بخش تعاون تا پایان ۹۶ / ایجاد مرکز آموزش و پژوهش در بخش تعاون

رئیس اتاق تعاون ایران گفت:سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام رهبری ابلاغ شد اگر به درستی اجرایی می شد می‌توانستیم شاهد تحولات شگرف و بزرگ در اقتصاد ایران باشیم. بهمن عبداللهی در گفتگو با تعاون انلاین افزود : بخش عمده ای از سیاست های اقتصاد مقاومتی تا نون به مرحله اجرا درنیامده و […]

رئیس اتاق تعاون ایران گفت:سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام رهبری ابلاغ شد اگر به درستی اجرایی می شد می‌توانستیم شاهد تحولات شگرف و بزرگ در اقتصاد ایران باشیم.

بهمن عبداللهی در گفتگو با تعاون انلاین افزود : بخش عمده ای از سیاست های اقتصاد مقاومتی تا نون به مرحله اجرا درنیامده و فقط شاهد اجرای ناقص برخی از بندهای این سیاست گذاری مترقی در عرصه اقتصاد کشور بوده ایم.

وی افزود: بخش تعاون یکی از ذی‌نفعلان اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی بود که اگر کامل اجرایی می شد می توانست به تحولات عظیمی دست پیدا کند.

رئیس اتاق تعاون ایران خاطرنشان ساخت:یکی از جدی ترین معضلات ما عدم اجرای برنامه های توسعه، اسناد بالادستی و سیاست های کلان ابلاغی است اما به دلیل عدم اجرای این قوانین هنوز بخش تعاون نتوانسته به سهم واقعی خود از اقتصاد دست پیدا کند و حتی فاصله زیادی با هدف‌گذاری داشته باشد.

عبداللهی تصریح کرد:کسانیکه در اجرای قانون مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند که چرا سیاستهای کلان ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را اجرا نکرده اند.

اقتصاد مقاومتی مدتهاست مانیفست اقتصادی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود . این الگوی اقتصادی با هدف افزایش تاب آوری اقتصاد ایران تدوین و طراحی شده است .

درج دیدگاه