چهارشنبه, اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳

ماموریت جدید وزارت تعاون برای حذف یارانه‌ها

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از کلیه بانک های اطلاعاتی در اختیار و بر اساس معیارها و ضوابطی که توسط این وزارتخانه تعیین می گردد نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده است با استفاده از کلیه بانک های اطلاعاتی در اختیار و بر اساس معیارها و ضوابطی که توسط این وزارتخانه تعیین می گردد نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند.

به گزارش تعاون آنلاین، سازمان برنامه و بودجه لایحه ۴۸۴ هزار میلیارد تومانی بودجه سال ۱۳۹۹ را منتشر کرد. بر اساس این لایحه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از کلیه بانک های اطلاعاتی در اختیار و بر اساس معیارها و ضوابطی که توسط این وزارتخانه تعیین می گردد نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند.

منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین نسبت به قبل از سهمیه بندی در سال ۹۸ مشمول عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و سهم ۴۱.۵ درصدی شرکت ملی نفت ایران نمی باشد.

آیین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو و تعاون،کار و رفاه اجتماعی تهیه می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد.

درج دیدگاه