پنج شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

متوسط تعداد شاغلان بخش تعاون چند نفر است؟

متوسط تعداد شاغلان برای هر تعاونی در کشور ۱۵ نفر است. این شاخص برای تعاونی ها با فعالیت واسطه گری مالی ۴۹،با فعالیت ساختمان ۲۳ نفر و برای فعالیت حمل و نقل،انبارداری و ارتباطات۱۶ نفر است.

متوسط تعداد شاغلان برای هر تعاونی در کشور ۱۵ نفر است. این شاخص برای تعاونی ها با فعالیت واسطه گری مالی ۴۹،با فعالیت ساختمان ۲۳ نفر و برای فعالیت حمل و نقل،انبارداری و ارتباطات۱۶ نفر است.

هر تعاونی چند نفر اشتغال ایجاد می‌کند؟

به گزارش خبرنگار تعاون‌آنلاین، مطابق آمارها از تعداد کل شاغلین بخش تعاون ۲۵ درصد در فعالیت ساختمانی۱۹ درصد در فعالیت صنعتی، ۱۶ درصد در فعالیت های کشاورزی، شکار و جنگل داری و ما بقی در سایر تعاونی ها مشغول به فعالیت هستند.

 متوسط تعداد شاغلان برای تعاونی های کل کشور ۱۵ نفر است. این شاخص برای تعاونی ها با فعالیت واسطه گری مالی ۴۹ نفر، با فعالیت ساختمان ۲۳ نفر و برای فعالیت حمل و نقل،انبارداری و ارتباطات ۱۶ نفر هستند.

تا سال ۹۷ در فعالیت ساختمانی ۳۴۶۳۴ تعاونی به ثبت رسیده که از این بین ۶۸۰ تعاونی در دست اجرا و ۱۲۰۵۶ تعاونی فعال می باشند. به ترتیب استان های تهران، خوزستان و فارس بیشترین تعاونی های فعال و دست اجرا را دارا می باشند. متوسط تعداد اعضا در تعاونی های ساختمان ۸۶ نفر، متوسط سرمایه برای هر تعاونی ۳۸۵ میلیون ریال و متوسط تعداد شاغلین ۲۳ نفر هستند.

در فعالیت صنعتی ۴۹۶۷۳ تعاونی به ثبت رسیده که از این بین ۶۶۰۹ تعاونی در دست اجرا و ۱۴۰۸۰تعاونی فعال است. به ترتیب استان های مازندران، تهران و خراسان رضوی بیشترین تعاونی های فعال و دست اجرا را دارا می باشند. متوسط تعداد اعضا در تعاونی های صنعتی ۱۸نفر،متوسط سرمایه برای هر تعاونی ۸۶۵ میلیون ریال و متوسط تعداد کارکنان ۱۲نفر است.

 در فعالیت های کشاورزی،شکار و جنگل داری ۵۴۱۷۵ تعاونی به ثبت رسیده که از بین ۷۵۰۴  تعاونی در دست اجرا و ۱۵۹۷۸ تعاونی فعال می باشند که به ترتیب استان های مازندارن، خراسان رضوی و کرمان بیشترین تعاونی های فعال و در دست اجرا را دارا می باشند. متوسط تعداد اعضا در فعالیت های کشاورزی، شکار و جنگل داری ۱۶ نفر، متوسط سرمایه باری هر تعاونی ۲۵۶ میلیون ریال و متوسط شاغلین ۹ نفر می باشد.

درج دیدگاه