جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون و کار: مردم جزیره قشم تعاونی ها را باور دارند

تجليل از تعاوني هاي برتر استان هرمزگان
تجليل از تعاوني هاي برتر استان هرمزگان

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت تعاونی های شهرستان قشم در بخشهای مختلف اقتصادی گفت: مردم جزیره قشم به این باور رسیده اند که بهترین راهکار برای ایجاد تولید، فعالیت اقتصادی و اشتغال، فعالیت در قالب تعاونی ها است. به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی […]

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت تعاونی های شهرستان قشم در بخشهای مختلف اقتصادی گفت: مردم جزیره قشم به این باور رسیده اند که بهترین راهکار برای ایجاد تولید، فعالیت اقتصادی و اشتغال، فعالیت در قالب تعاونی ها است.
به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، “پیمان باباخانلو” در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان هرمزگان بر معرفی الگوهای برتر بخش تعاون تاکید و اضافه کرد: معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی و… نمونه های موفق با هدف ارتقاء وضعیت خود یکی از اهداف این جشنواره می باشد.
وی در ادامه، توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه ومسوولان، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف و همچنین ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف برگزاری یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر است.
وی با بیان اینکه از بین ۱۰۰ هزار تعاونی که در ۴۰ سال گذشته به ثبت رسیده است کمتر از یکهزار تعاونی در حال حاضر فعال هستند، اظهارداشت تعاونی ها برای ماندگاری باید باور و اعتماد داشته باشند و برای موفق شدن باید به دنبال برند سازی باشند.
بابا خانلو افزود: پی گیر بودجه ای مطلوب برای تقویت تعاونیهای کشورهستیم واین موضوع جزو برنامه های امسال است.
به گفته ی وی در جشنواره سراسری امسال از ۳۱ تعاونی برتر تجلیل می شود.

درج دیدگاه