سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

میزان صادرات تعاونی های استان اصفهان چقدر است؟

آمارها نشان می دهد میزان صادرات مستقیم وغیر مستقیم شرکت­های تعاونی استان اصفهان برابربا ۴۸ میلیون و ۹۶۰ هزار دلار بوده است.

 

۱۳۱ تعاونی با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال در استان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش تعاون آنلاین، آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نشان می دهد این تعداد تعاونی جدید ۲۰۷۹ فرصت شغلی را در سطح استان اصفهان ایجاد کرده است .

بررسی ها نشان می دهد تعداد تعاونی های فعال در استان اصفهان برابر با ۳۲۳۲ است.

بر این اساس در سالی که گذشت ۳شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در شهرستانهای نایین، چادگانو تیران وکرون با سرمایه گذاری ۱۱۱۵۷ میلیون ریال در استان اصفهان تشکیل شد. این سه شرکت تعاونی ۱۴۴۲ عضو دارد و برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بر این اساس در سال گذشته از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون به۲۸شرکت تعاونی ۳۷۵۶۰ میلیون ریال در بخش سرمایه در گردش تسهیلات پرداخت شده و از محل تسهیلات طرح اشتغال فراگیر مبلغ ۱۷۶میلیارد ریال برای ۷ شرکت تعاونی مصوب شده است.

آمارها نشان می دهد میزان صادرات مستقیم وغیر مستقیم شرکت­های تعاونی استان اصفهان برابربا ۴۸ میلیون و ۹۶۰ هزار دلار بوده است.

در سالی که گذشت همچنین اقداماتی به منظور تعیین تکلیف و انحلال ۱۹۰۵ تعاونی راکد و غیر فعال در سطح استان صورت گرفت. در عین حال برگزاری جلسات و برنامه های مختلف در راستای تبیین،  پیگیری  و اجرای طرح روستا تعاون در دستور کار قرار داشت و این برنامه نیز همچنان در سال جاری پیگیری می شود.

اصفهان

درج دیدگاه