پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

نرخ بیکاری تهرانی‌ها در تابستان ۱۳.۳درصد بوده است

تعاون آنلاین – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت:‌ نرخ بیکاری در فصل تابستان امسال در استان تهران ۱۳.۳درصد بوده است.

حاتم شاه‌کرمی در حاشیه جلسه شورای اشتغال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ضرورت‌های اقدامات فنی و حرفه‌ای در اشتغال در جلسه امروز نیز درباره هماهنگی با سازمان فنی و حرفه‌ای برای  اشتغال بیشتر اقدام شد.

وی افزود: در حوزه مشاغل خانگی در جلسه امروز یکصد شغل مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد به جهاد کشاورزی و سایر بخش‌های مربوطه معرفی شوند. بعضی از مشاغل نیز نیازمند مجوزهای بهداشتی و درمانی و یا زیست محیطی هستند که به دستگاه‌های ذی‌ربط معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ادامه داد: در سال ۹۴ به دلیل اینکه دولت در وضعیت خوبی در نقدینگی قرار نداشت مشکلاتی برای ایجاد مشاغل خانگی و خوداشتغالی داشتیم که براساس آخرین آمار وضعیت اشتغال در این حوزه‌ها ۰.۲ درصد نسبت به فصل بهار کاهش بیکاری داشته‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نرخ بیکاری در تهران در حال حاضر چه میزان است، گفت: آمار نرخ بیکاری در تهران در فصل تابستان ۱۳.۳ درصد بوده است.

درج دیدگاه