جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

نقش بانوان در اقتصاد افزایش می یابد

تعاونی زاگرس پوش
تعاونی زاگرس پوش

نقش زنان در عرصه اقتصاد تا یک دهه دیگر دستخوش تحولی جدی خواهد شد. به گزارش تعاون آنلاین، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اعلام این مطلب افزود: در سال۲۰۳۰ حدود ۵۰درصد از مشاغل توسط بانوان کسب خواهد شد. دکتر محمد رهبری در همایش بررسی فرصت ها و چالش […]

نقش زنان در عرصه اقتصاد تا یک دهه دیگر دستخوش تحولی جدی خواهد شد.

به گزارش تعاون آنلاین، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اعلام این مطلب افزود: در سال۲۰۳۰ حدود ۵۰درصد از مشاغل توسط بانوان کسب خواهد شد.

دکتر محمد رهبری در همایش بررسی فرصت ها و چالش های شغلی بانوان گفت: دانشجویانی که در کنار یادگیری در کلاس های تئوری، مهارت های عملی را نیز فرا می گیرند، فرصت های شغلی بیشتری را نسبت به دیگران خواهند داشت.

رهبری افزود: آینده شغلی جوان به ویژه بانوان، وابسته به داشته ها، دانش و مهارت است که البته باید تلفیق درستی هم در این باره صورت بگیرد و این همایش ها می تواند در این راستا بسیار موثر و مفید باشد.

وی تاکید کرد: مشارکت بانوان در بیرون از خانه موجب افزایش حس اعتماد به نفس، مفید بودن ، افزایش قدرت تصمیم گیری و موجاجه مناسب با حوادث زندگی می شود.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان تصریح کرد: اگر بانوان جامعه ما قادر به ایجاد تعادل بین مسئولیتهای خانه داری و شغلی خود شوند، در مقایسه با بانوانی که تمام وقت به خانه داری می پردازند،احساس فشار کمتری می کنند.

درج دیدگاه