جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

نقش موثر تعاونی‌ها در توسعه شهرها

اقتصاد در هفته ای که گذشت
اقتصاد در هفته ای که گذشت

رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد، ایشان در دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگانِ برتر، تعاون را نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه دانست

جلسه بررسی وضعیت تعاونی‌های استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاون روستایی در محل استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش تعاون آنلاین، ظاهر پورمجاهد با اشاره به مسائل و مشکلات پیش‌روی تعاونی‌ها، گفت:  گسترش نقش تعاونی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی استان می‌تواند به امر توسعه کمک کند.

کدام محصولات همدان خرید تضمینی شد؟

پور مجاهد  افزود: جهت حرکت رو به جلوی تعاونی‌ها بخش تعاون استان نیاز به مراقبت، پیگیری و همراهی تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی دارد تا بتوان موجب تقویت و تحریک تعاون در سطح استان باشد.

وی  گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد، ایشان در دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگانِ برتر، تعاون را نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه دانست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی در این نشست با بیان اینکه تعاونی‌ها می‌توانند با سرمایه اندک اعضاء، سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی‌ کنند، گفت: امیدواریم این تعاونی‌ها به جایگاه حقیقی خود که افزایش سهم در اقتصاد ملی به شمار می‌آید برسند.

درج دیدگاه