شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس برگزار می‌شود

نمایش آثار مخترعین امنیت

۶۲ اختراع و اثر از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، مازندران، اردبیل، تهران، گیلان، مرکزی و کردستان در این نمایشگاه حضور دارند

مدیر عامل شرکت ناجی پاس بنیاد تعاون ناجا: هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس از ۸ تا ۱۱ مهر امسال برگزار می‌شود

به گزارش تعاون آنلاین، سرهنگ رضا اصغریان در نشست خبری گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۹) از ۸ تا ۱۱ مهر سال جاری برگزار می‌شود. این نمایشگاه با شعار؛ “پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید” در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

امنیت شغلی بزرگترین دغدغه کارگران است

وی هدف برگزاری این نمایشگاه را بروزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، ​استفاده از فناوری‌های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در مأموریت‌های محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری‌های پلیسی دانست. این نمایشگاه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و در ۳۲۰ غرفه برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال ۳۱۲ شرکت حضور دارند، از این میان ۲۱ نماینده از کشور‌های خارجی و ۱۸ رده از پلیس‌های تخصصی ناجا حضور دارند.

مدیر عامل شرکت ناجی پاس بنیاد تعاون ناجا ادامه داد: ۶۲ اختراع و اثر از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، مازندران، اردبیل، تهران، گیلان، مرکزی و کردستان در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین ۲۰ غرفه به همراه امکانات متنوع به صورت رایگان در اختیار مخترعان می‌باشد.

این مقام مسئول تعداد مخترعان و مبتکران شرکت کننده در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ را ۳۷ نفر و تعداد محصولات در قالب برند از کشور‌های خارجی را ۱۵۵ برند برشمرد.

وی به استقرار ۴ کانتینر ریجستر با ظرفیت ثبت نام بیش از ۲۰ هزار نفر بازدید کننده در روز به منظور ثبت اطلاعات آن‌ها اشاره و مطرح کرد: ارائه بیش از ۱۵ گروه کالایی متنوع از قبیل فناوری، اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری، تجهیزات مراقبتی، ترافیک، آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای در نمایشگاه امسال صورت می‌گیرد.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به تسهیلات رفاهی پیش بینی شده در نمایشگاه برای بازدید کنندگان عنوان کرد: استقرار وسائل حمل و نقل عمومی برای ایاب و ذهاب بازدید کنندگان در داخل مصلی، پیش بینی پارکینگ برای پارک خودرو‌های شخصی، استقرار ایستگاه صلواتی برای پذیرایی، انجام مشاوره از سوی پلیس‌های تخصصی ناجا، امکان استعلام جرایم راهنمایی و رانندگی و بررسی قبوض جریمه برای متقاضیان بخشی از این تسهیلات رفاهی می‌باشد.

 

درج دیدگاه