جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

همایش تعاون، راه سوم اقتصاد برگزار می شود

جامعه تعاون

دومین همایش علمی, ترویجی” تعاون راه سوم اقتصاد”  برگزار می شود. به گزارش تعاون آنلاین، در نشستی که به منظور بررسی نقش مشارکت زنان در توسعه اقتصاد تعاونی ” با حضور حیدری ، رییس انجمن علمی تعاون ایران برگزار شد، مقرر گردید معرفی ظرفیت های جمعیت زنان تعاونگر در توانمندسازی زنان و همچنین بررسی  ظرفیت […]

دومین همایش علمی, ترویجی” تعاون راه سوم اقتصاد”  برگزار می شود.

به گزارش تعاون آنلاین، در نشستی که به منظور بررسی نقش مشارکت زنان در توسعه اقتصاد تعاونی ” با حضور حیدری ، رییس انجمن علمی تعاون ایران برگزار شد، مقرر گردید معرفی ظرفیت های جمعیت زنان تعاونگر در توانمندسازی زنان و همچنین بررسی  ظرفیت های تعاونی در ساماندهی بانوان کارآفرین(با تاکید بر کارآفرینی دانش بنیان) در دستور کار قرار گیرد . همچنین بررسی نقش بانوان تعاونگر در تامین مالی جمعی و ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی در دستور کار است .

بر این اساس آسیب شناسی موانع مشارکت بانوان تعاونگر در توسعه اقتصادی و اجتماعی، بررسی الگوهای موفق کسب و کار بانوان تعاونگر و  خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای تعاون بانوان از محورهای مورد بررسی در این رعصه بود .

در این نشست خانم کیوانی ، رییس اداره توانمندسازی و توسعه تعاونی ها درخصوص برآورد هزینه های توضیحاتی ارائه کرد و حمایت های معنوی و مالی حامیان همایش یعنی بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، اتاق تعاون، صندوق کارآفرینی امید،معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انجمن علمی تعاون و بانک رفاه کارگران به منظور استفاده از ظرفیت های بخش تعاونی کشور را ضروری دانست.

جهت ارتقاء  محتوای همایش ضروری دانسته و در ادامه نماینده بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت در جهت افزایش همکاری با هدف برگزاری هر چه باشکوهتر همایش اعلام آمادگی نمود. ضمناٌ مقرر شد در زمان باقی مانده همکاری و هماهنگی لازم در جهت انتخاب سخنرانان علمی متخصص و مرتبط با محورهای همایش صورت پذیرد و اسامی آنان جهت بهره مندی از رهنمودهای  معاون امور تعاون به ایشان اعلام گردد.

درج دیدگاه