جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی

پیشبرد اهداف کمی و کیفی تعاونی ها

احد حسینی

در چهارمین روز از هفته تعاون با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ، معاون امور تعاونی ها ، رئیس اتاق تعاون ، معاونت پشتیبانی اداره کل و رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مصرف کارکنان دولت و جمعی از مدیران ، کارشناسان و تعاونگران استان از سه شرکت تعاونی برتر در تبریز بازدید […]

در چهارمین روز از هفته تعاون با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ، معاون امور تعاونی ها ، رئیس اتاق تعاون ، معاونت پشتیبانی اداره کل و رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مصرف کارکنان دولت و جمعی از مدیران ، کارشناسان و تعاونگران استان از سه شرکت تعاونی برتر در تبریز بازدید بعمل آمد.
در این بازدید از شرکت تعاونی حمل و نقل ۴۳۲ درون شهری تبریز و طرح تعویض ناوگان مینی بوس رانی در این شرکت تعاونی بازدید بعمل آمد و همچنین از شرکت تعاونی مصرف کارکنان راه آهن آذربایجان شرقی و شرکت تعاونی همشهری تبریز با حضور مدیران عالی رتبه استان آذربایجان شرقی بازدید بعمل آمد.
در این بازدید مهندس میراحد حسینی با اشاره به ظرفیت های بالای تعاونی ها پیشبرد اهداف کمی و کیفی تعاونی ها به عنوان بخش تاثیرگذار در اقتصاد کشور و ایجاد فضای کسب و کار ، بهره گیری از تخصص افراد و مهارت آنان را در تحقق اهداف یاد شده موثر خواند.
در ادامه این بازدید مهندس منصور نیکخو با تبریک ایام هفته تعاون از تلاشهای صورت گرفته توسط شرکت های تعاونی که با اقدامات اثربخش و ایجاد اعتماد متقابل در راستای پیشبرد مسایل اقتصادی نقش اثربخشی داشتند تشکر و قدردانی کرد.
در خاتمه این بازدید ها وب سایت رسمی شرکت تعاونی همشهری به نشانه hamshahrico.com توسط میر احد حسینی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان افتتاح و راه اندازی شد.

درج دیدگاه