شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

چند تعاونی در استان زنجان تشکیل شد؟

با هدف اجرای طرح توانمند سازی اتاق تعاون استان زنجان، واگذاری کلیه امور تصدی گری به اتاق تعاون و آموزش نیروهای شاغل در اتاق تعاون در دستور کار قرار گرفت.

۴۸ تعاونی در قالب طرح روستا تعاون  در ۴۸ روستای استان زنجان تشکیل شد .

به گزارش تعاون آنلاین، آخرین آمارهای ارائه شده در خصوص عملکرد اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان نشان می دهد از مجموع ۴۸ تعاونی تشکیل شده در سال گذشته ۶۰ درصد تعاونی جدید و ۴۰ درصد فعال شدن تعاونی غیر فعال موجود در محیط های روستایی بوده است .

بر این اساس کل تعاونی های تشکیل شده در استان زنجان ۷۷ تعاونی اعلام شده است که این آمار نسبت به برنامه ۱۶۰ درصد عملکرد این اداره کل بوده است.

در سالی که گذشت دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۳۹۶ از تاریخ سوم  تا ۳۱ خردادماه ثبت نام گردید. که در این جشنواره ۲۲۶ شرکت تعاونی در سطح استان ثبت نام نموده اند که بعداز اتمام داوری در سطح ستادی ۲۰ تعاونی  در گرایش های مختلف  به عنوان تعاونی برتر استانی انتخاب گردیدند . و  شرکت تعاونی”داروسازان استان زنجان” و شرکت تعاونی” تامین نیاز تلاشگران کفش هیدج” نیز  به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب شدند و در تاریخ ۱۳/۰۶/۹۶ در تهران مورد تجلیل قرار گرفتند و در تاریخ۱۵/۰۶/۹۶ در سطح استان در محل سالن اجتماعات  اتاق بازرگانی،صنایع و معادن استان برگزار و از کلیه شرکت های تعاونی برتر تجلیل و یک عدد تندیس ولوح تقدیر اهدا خواهد شد.

بررسی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می دهد افتتاح بزرگترین انبار دارویی استان توسط شرکت تعاونی داروسازان زنجان از مهمترین اقدامات صورت گرفته بوده است.

در این راستا بزرگترین انبار دارویی استان زنجان  باحضور دکتر دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو کشور و دکتر علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان،  علی ذبیحیان مدیرعامل مجتمع خیریه پزشکی حضرت ولیعصر(عج) در مردادماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت.این مرکز مجهز به استانداردهای روز دنیا با ۶ هزار متر مربع مساحت  تامین کننده هزار پالت دارو  است. برای راه اندازی مجهزترین مرکز انبار دارویی کشور ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است. ۹۰ داروساز با تجربه در این شرکت تعاونی سهام دار هستند.این مرکز برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

با هدف اجرای طرح توانمند سازی اتاق تعاون استان زنجان،  واگذاری کلیه امور تصدی گری به اتاق تعاون و  آموزش نیروهای شاغل در اتاق تعاون در دستور کار قرار گرفت.

 

درج دیدگاه