شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

رئیس اتاق تعاون استان مرکزی:

کمیته حل اختلاف تعاونی‌های استان مرکزی تشکیل می‌شود

تعاون آنلاین – رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی از راه‌اندازی کمیته حل اختلاف برای تعاونی‌های استان مرکزی خبر داد.

حسین خسروبیگی در حاشیه افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با راه‌اندازی ساختمان جدید اتاق تعاون در اراک، برنامه‌های جدیدی شامل ایجاد کمیته حل اختلاف، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره در دستورکار اتاق قرار خواهد گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی ادامه داد: این ساختمان دارای یک طبقه کلاس‌های آموزشی، یک طبقه با هفت سوئیت برای اتحادیه‌ها و دو طبقه اداری برای ایجاد مشاوره، برنامه‌ریزی و کمک به توسعه و ایجاد تعاونی‌های استان مرکزی است.

به گزارش فارس، خسروبیگی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اتاق تعاون استان مرکزی را ایجاد کمیته حل اختلاف برای کمک به حل مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی تعاونی‌های استان اعلام کرد و گفت: در استان بیش از ۴ هزار تعاونی ثبت شده داریم که تنها حدود یک هزار و ۷۰۰ تعاونی در حوزه‌های صنعت، معدن و کشاورزی فعالیت دارند و مابقی به سبب مشکلات اقتصادی و حمایتی نیاز به مشاوره و حمایت دارند.

وی در پایان تصریح کرد: از ۱۰۰ هزار عضو تعاونی‌های استان، تنها ۳۵ درصد عضو اتاق تعاون هستند که اتاق برنامه‌های تشویقی برای جذب و کمک به این تعاونی‌ها را در دستورکار دارد.

درج دیدگاه