جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

یک سوم تعاونی های ایلام فعالند

نزدیک به یک سوم از تعاونی های استان ایلام فعال محسوب می شوند . به گزارش تعاون آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این نشستی با معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:طرح تعاون روستا با هدف افزایش فعالیت روستاییان در زمینه های اقتصادی و افزایش تولید ، ایجاد […]

نزدیک به یک سوم از تعاونی های استان ایلام فعال محسوب می شوند .

به گزارش تعاون آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این نشستی با معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:طرح تعاون روستا با هدف افزایش فعالیت روستاییان در زمینه های اقتصادی و افزایش تولید ، ایجاد اشتغال و کاهش مهاجرت در قالب شرکت های تعاونی روستایی شکل گرفته است.

شکراله شیرخانی با ذکر اینکه از مجموع سه هزار و ۱۵۵ تعاونی این استان یک هزار و ۳۸۴ واحد فعال است افزود: با فعال شدن تعاونی های نیمه فعال و غیر فعال زمینه اشتغال بیش از ۲۰ هزار نفر فراهم می شود.

وی تعداد تعاونی های مرزنشینان استان ایلام را ۱۶ تعاونی با جمعیت ۱۴۶ هزار ۶۴۱ نفر بیان کرد و افزود: قرار دادن تسهیلات با بهره کم در اختیار مرزنشینان و تشویق و ترغیب آنها به برگزاری و حضور در کلاس های آموزشی بهترین راهکار برای فعال شدن این واحدها در مناطق مرزی است.

درج دیدگاه