جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

۳۶۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود

تاکنون ۷۵ طرح، موفق به دریافت ۲۸۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات شده‌اند که این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۱۲ نفر را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۶۴۷ طرح اشتغال روستایی از ابتدای طرح (اواخر سال ۹۶) تاکنون در این استان تسهیلات دریافت کردند که این مهم تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدتقی آبایی هزاوه افزود: برای این تعداد طرح با پیش‌بینی اشتغال سه هزار و ۵۹۰ نفر، ۲ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

خبر مهم معاون اشتغال استان مرکزی برای زنان سرپرست خانوار

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۷۳۴ متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای طرح (اواخر سال ۹۶) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده که پیش‌بینی اشتغال این طرح‌ها با سه هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال، پنج هزار و ۹۸۶ نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از این تعداد، یک‌هزار ۸۰۴ طرح با تسهیلات ۲ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال و پیش‌بینی اشتغال چهار هزار و ۷۶ نفر مصوب شده که قرارداد یک‌هزار و ۶۶۷ طرح با ۲ هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال تسهیلات و پیش‌بینی اشتغال سه هزار و ۷۶۹ نفر منعقد شده‌است.

آبایی هزاوه تصریح کرد: در راستای طرح اشتغال فراگیر نیز ۱۶۲ نفر متقاضی دریافت یک‌هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال در استان مرکزی هستند که این طرح‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و ۹۲۲ نفر را فراهم می‌کند.

وی گفت: از این تعداد، ۸۱ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۵۷ نفر و تسهیلات ۳۰۱ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال مصوب شده که قرارداد ۷۷ طرح با تسهیلات ۲۸۱ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال و پیش‌بینی اشتغال ۳۲۰ نفر منعقد شده‌است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: تاکنون ۷۵ طرح، موفق به دریافت ۲۸۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات شده‌اند که این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۱۲ نفر را فراهم کرده‌اند.

 

درج دیدگاه