شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

ثبت و تشکیل نخستین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در حوزه سلامت

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، به همت جمعی از پزشکان، مهندسان، اعضای هیات علمی دانشگاه و علاقه مندان حوزه سلامت نخستین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در حوزه سلامت در استان خراسان شمالی به ثبت رسید و موافقت نامه های مربوطه را از وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ کنند. به گفته موسسین […]

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، به همت جمعی از پزشکان، مهندسان، اعضای هیات علمی دانشگاه و علاقه مندان حوزه سلامت نخستین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در حوزه سلامت در استان خراسان شمالی به ثبت رسید و موافقت نامه های مربوطه را از وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ کنند.

به گفته موسسین این شرکت ایده ایجاد چنین مرکزی که بتواند در حوزه سلامت فعالیت نماید و برخی از نیازهای ضروری هموطنان در حوزه سلامت را تامین نماید در سال ۱۳۹۹ شکل گرفت و طی جلسات متعدد این ایده بررسی و درنهایت در بین انواع مختلف شرکت های تعاونی و تجاری قالب تعاونی سهامی عام انتخاب شد تا بدینوسیله اولین شرکت تعاونی سهامی عام کشور در حوزه سلامت شکل گیرد.

گفتنی است این شرکت از علاقه مندان جهت عضویت در این شرکت دعوت بعمل آورده است و در همین رابطه نشانی اینترنتی خود را منتشر نموده است که داوطلبان عضویت می توانند با مراجعه به این سایت از جزئیات آن مطلع شوند.

www.sra1.ir

درج دیدگاه