پنج شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

دبیرخانۀ توسعۀ مدرسۀ تعاونی دور دوم کارگاه ارتقای کسب‌وکار محلی را برگزار می‌کند برگزاری کارگاه ارتقای کسب و کار محلی در چابهار

دبیرخانۀ توسعۀ مدرسۀ تعاونی با همکاری تعاونی فرهنگی-آموزشی راه رشد، هتل ساحلی ونوس، منطقه آزاد چابهار و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چابهار دور دوم کارگاه ارتقای کسب و کار محلی را برگزار می‌کند و این کارگاه‌ از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه در شهر چابهار برگزار می‌شود.

 

دبیرخانۀ توسعۀ مدرسۀ تعاونی با همکاری تعاونی فرهنگی-آموزشی راه رشد، هتل ساحلی ونوس، منطقه آزاد چابهار و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چابهار دور دوم کارگاه ارتقای کسب و کار محلی را برگزار می‌کند و این کارگاه‌ از ۲۷ الی  ۲۹ آذرماه در شهر چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش تعاون آنلاین، اهداف عمدۀ کارگاه‌های ارتقای کسب‌وکار که در دو حوزۀ گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود، شناسایی ظرفیت‌های بومی برای ایجاد کسب‌وکارهای محلی، آموزش افراد محلی علاقه‌مند به فعالیت در حوزۀ گردشگری به عنوان راهنما و ارتقای کار سوزان‌دوزان محلی برای حضور در بازارهای ملی و بین‌المللی از دیگر اهداف این دورۀ آموزشی عنوان شده است.

این کارگاه سه روزه در ادامه اولین دور از سلسله کارگاه‌های آموزشی بلند مدتی است که قرار است برای شناسایی و گسترش ظرفیت‌های محلی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی در استان سیستان و بلوچستان، به ویژه شهرستان چابهار برگزار شود.

گفتنی است دور اول این کارگاه ها با حمایت همه جانبه هتل ساحلی ونوس در ۲۲ و ۲۳ مهرماه در همین هتل برگزار گردید که با استقبال گسترده علاقمندان مواجه شد.

درج دیدگاه