پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه: تعاونی‌ها ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک می‌کنند

  رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه گفت: تعاونی‌ها ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک می‌کنند ما به عنوان تعاونی صدای افراد را به جوامع می‌رسانیم و می‌توانیم قوی‌تری شبکه را در منطقه و سراسر جهان ایجاد کنیم تا بحران‌ها را خنثی کنیم. لی شون چن رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه […]

 

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه گفت: تعاونی‌ها ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک می‌کنند ما به عنوان تعاونی صدای افراد را به جوامع می‌رسانیم و می‌توانیم قوی‌تری شبکه را در منطقه و سراسر جهان ایجاد کنیم تا بحران‌ها را خنثی کنیم.

لی شون چن رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه در سیزدهمین اجلاس بین المللی اتحادیه تعاونی‌های آسیا و اقیانوسیه گفت: ما از نقش و میزبانی خوب ایران در برگزاری این اجلاس تشکر می‌کنیم در سال گذشته تصمیم گرفته شد که اجلاسی در ایران برگزار شود و ما تلاش‌هایی را انجام دادیم که فصل جدیدی از همکاری را در اقیانوسیه و آسیا داشته باشیم. تعاونی‌ها ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک می‌کنند ما به عنوان تعاونی صدای افراد را به جوامع می‌رسانیم و می‌توانیم شبکه قوی‌تری را در منطقه و سراسر جهان ایجاد کنیم تا بحران‌ها را خنثی کنیم.

لی شون چن تصریح کرد:‌ اعضا و کشورهای عضو اتحادیه باید قیمت‌ها کالاهای بین اتحادیه را تقلیل دهند تا اقتصاد قوی و مقتدرانه‌ای را در جوامع داشته باشیم البته این مسیر ساده‌ای نیست در زمان‌های مختلف به ما نشان داده شده که تعاونی‌ها فی‌نفسه بحران‌ها را خنثی می‌کنند. مخصوصا در تعاونی‌های کشاورزی نشان داده شده که می‌توانند اثرات بلایای طبیعی مانند طوفان و سیل را خنثی کنند.

وی در رابطه با همکاری‌های مختلف اعضای اتحادیه تشریح کرد: تعاونی‌ها می‌توانند آگاهی ایجاد کنند و فعالیت‌ها را به کشورهای مختلف القا کنند ما در این اجلاس می‌توانیم همکاری‌های خود را جهت‌دهی کرده و پیش ببریم. می‌توانیم به ایجاد یک مدل دست بزنیم که به اقتصاد و جامعه کمک کند امیدوارم این اجلاس ایده‌های خوب را برای شما به ارمغان بیاورد و محیطی پایدار در آسیا و اقیانوسیه ایجاد کند و حضور ما در ایران برای این کشور مفید باشد و بتوانیم مکر دشمنان ایران را هم خنثی کنیم.

درج دیدگاه