پنج شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

پیش بینی اسفندماه؛

فعالان اقتصادی با وزیرامور خارجه کشورمان به اروپای شرقی می روند

تعاون آنلاین – گروهی از فعالان اقتصادی ایران در چارچوب برنامه توسعه مناسبات و تحقق اهداف اقتصادی پسابرجام ، به همراه محمدجوادظریف وزیر امور خارجه کشورمان از ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه به چهار کشور اروپای شرقی سفر می کنند.

براساس فراخوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فعالان اقتصادی بخش خصوصی ایران در مدت یاد شده به همراه ظریف به چهار کشور کرواسی، مجارستان، صربستان و بوسنی و هرزگوین سفر می کنند.
فعالان بخش خصوصی کشور در زمینه های گردشگری، کشتی‏سازی، صنایع غذایی، صنایع چوب، انرژی، پتروشیمی، صنایع دارویی و پزشکی، بانک و بیمه، اطلاعات و فناوری اراتباطات (ICT)، ساختمان، صنایع ریلی و خودرو در این هیات حضور خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، پس از دستیابی به توافق هسته ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وزیر امور خارجه در سفرهای خارجی و دیدارهای بین المللی رسمی خود به منظور گسترش روابط، هیات های اقتصادی کشورمان را همراه دارد.
ظریف امسال طی دو نوبت جداگانه در راس هیات های اقتصادی به چهار کشور اروپایی لهستان، فنلاند، سوئد، لتونی و ۶ کشور آمریکای لاتین کوبا، نیکاراگوئه، اکوادور، شیلی، بولیوی و ونزوئلا سفر کرد.

درج دیدگاه