شنبه, اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

۱۲ پروژه زیربنایی در تعاون روستایی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد

تعاون آنلاین – مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۱۲ پروژه زیربنایی در تعاون روستایی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

مجید چالاک اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲۲ پروژه مهم و زیربنایی در مجموعه سازمان تعاون روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع این ۱۲ پروژه بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: تجهیز و بهسازی و آبرسانی اراضی پایاب سد فریمان (شرکت تعاونی تولید روستایی نوید ۳) یکی از پروژه‌های مهم سازمان تعاون روستایی است که ۶۵ میلیارد ریال اعتبار ملی به آن اختصاص پیدا کرده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی ادامه داد: پروژه در سال ۹۴ آغاز شده که حدود ۶۷۵ هکتار از اراضی زیر سد فریمان  به صورت آبیاری نوین را در بر می‌گیرد و به وسیله آبیاری نوین این اراضی مشروب می‌شود.

به گزارش تسنیم، چالاک درباده پروژه‌های دهه فجر تصریح کرد: سه پروژه در شهرستان مشهد شامل ۲ فروشگاه تعاونی مصرف روستایی و دفتر کار و  و سه پروژه در شهرستان تایباد  شامل  انبار و باسکول و دیوارکشی شرکت و ۲ پروژه در شهرستان بردسکن یک جایگاه پمپ بنزین و یک واحد اعتباری و یک پروژه در شهرستان فیروزه که شامل انبار و باسکول و در شهرستان زاوه  فروشگاه تعاونی روستایی و در شهرستان جوین فروشگاه تعاونی روستایی به بهره برداری می‌رسد.

درج دیدگاه