جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

آغاز ثبت نام کارگران ، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی درجشنواره امتنان

آغاز ثبت نام کارگران گروه های کار و بنگاه های اقتصادی درجشنواره امتنانÕá_w

  مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی در فرآیند اجرایی بیست ونهمین جشنواره امتنان خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین، حسن محمدصادقیان دبیر جشنواره امتنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  این جشنواره بر اساس ماموریتها و مسوولیت های […]

 

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی در فرآیند اجرایی بیست ونهمین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن محمدصادقیان دبیر جشنواره امتنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  این جشنواره بر اساس ماموریتها و مسوولیت های قانونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و در جهت اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و ضوابط اجرایی آن و در راستای سند چشم انداز  بیست ساله و افق ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران، تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر لزوم توجه به نوآوران و نخبگان و تولیدات دانش بنیان برگزار می شود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همسو با سیاستهای دولت تدبیر و امید با همکاری دستگاه های ذی ربط و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها ، اقدام به شناسایی و انتخاب کارگران مخترع، مبتکر و خلاق و مدیران واحدهای برتر در سراسر کشور  می‌کند.

مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: منتخبین ملی طی هفته کارگر(اردیبهشت سال آینده) طی مراسم باشکوهی با حضور رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری معرفی ‌می‌شوند.

محمدصادقیان اصلاح شاخص های انتخاب و روزآمدسازی پرسشنامه ها با در نظر گرفتن شاخص های “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” را از ویژگی های این جشنواره دانست و افزود: انتخاب الگوهای برتر جامعه کار و تولید با رویکردی نوین و عدالت محور  از دیگر این شاخص هاست .

مدیر کل امور اجتماعی اعلام کرد: واجدین شرایط از روز شنبه مورخ ۲۵/۹/۹۶ تا تاریخ ۲۵/۱۰/۹۶ می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی  http://emtenan.mcls.gov.ir ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و آپلود مدارک و مستندات لازم در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

درج دیدگاه