شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

از تعاونی ها و کارآفرینان برتر شهرستان گرمسار تجلیل شد

تعاون آنلاین – همایش تعاون ،اشتغال و اقتصاد مقاومتی با هدف معرفی ظرفیت های کارگاه های تعاونی و روستایی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در گرمسار برگزار شد .

سید ابوالفضل رضوی ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این همایش به جایگاه مهم فعالیت تعاونی ها در توسعه کشور اشاره کرد و گفت :  دولت در بخش اعطای تسهیلات به پروژه اقتصادی جمعی و تعاونی در روستا ها در جهت توسعه روستا کمک خواهد کرد .
اصغر نور الله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید هم در این همایش تاکید کرد: تعاونی ها برای ادامه حیات اقتصادی خود باید به دنبال ایجاد شبکه فروش باشند تا صادرات در این واحدها نهادینه شود .
اسماعیل غنیان ، مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان سمنان هم به فعالیت بیش از ۲۸۷ تعاونی فعال در شهرستان های گرمسار وآرادان اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۴ درصد تعاونی های فعال استان در این دو شهرستان قرار دارند .
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و داریوش طاهری فرماندار گرمسار هم بر لزوم قدرت دهی به تعاونی ها برای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری تاکید کردند .
در پایان این همایش از هشت نفر از تعاونی ها و کارآفرینان برتر شهرستان گرمسار تجلیل شد .
پس از برگزاری این همایش با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل به بهره برداری رسید .
این ساختمان هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا دارد و با دو میلیارد تومان هزینه احداث شده است .
این مرکز به ظرفیت رسیدگی همزمان به ۳۰دستگاه خودرو در ورودی گرمسار قرار دارد .

درج دیدگاه