شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

رتبه تهران در اشتغالزایی چند است؟

اشتغال تهران

تهران رتبه هفدهم در ایجاد اشتغال در کشور را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تهران رتبه هفدهم در ایجاد اشتغال در کشور را دارد.

به گزارش تعاون آنلاین؛ چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست محسنی‌بندپی استاندار تهران و با حضور امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رضایی، دبیر کارگروه، برخی از فرمانداران شهرستان‌های استان و سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد.

کدام شهر استان تهران رتبه نخست اشتغال را دارد؟

پروانه رضایی بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در جلسه شورای اشتغال با اشاره به رتبه استان تهران در زمینه اشتغال اظهار داشت: رتبه تهران در زمینه اشتغال در کشور هفدهم و در زمینه پیگیری پرداخت الباقی مطالبات مشاغل خانگی رتبه نخست کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان تهران ۱۲.۱ درصد است، افزود: بودجه و وظایف کارگروه اشتغال به واحدهای مختلف ارجاع شده و کارگروه اشتغال در قالب کارگروه اقتصاد و سرمایه‌گذاری به ریاست استاندار و دبیری سازمان برنامه و بودجه استان تهران موضوعات را پیگیری می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت تشکیل کانون کارآفرینی استان تهران تأکید کرد: با توجه به شعار سال در ایجاد رونق تولید کانون کارآفرینی استان تهران با هدف حمایت از کارآفرینان براساس بند ۸ شورای اشتغال کشور تشکیل شده است.

رضایی بختیاری خاطرنشان کرد: اهدافی برای کانون کارآفرینی استان در راستای هم‌افزایی و مشارکت حداکثری در تصمیم‌سازی مدیران ارشد ایجاد و زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و ترویج کارآفرینی برای آن تعریف شده است.

درج دیدگاه