جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

انتشار فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین و به نقل از سیدامیرحسین جوزی مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی ها، فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور منتشر و از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به نشانی:taavoni.mcls.gov.ir در دسترس متقاضیان حضور در این رویداد بزرگ بخش تعاون می باشد. به گفته مدیرکل […]

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین و به نقل از سیدامیرحسین جوزی مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی ها، فراخوان ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور منتشر و از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به نشانی:taavoni.mcls.gov.ir در دسترس متقاضیان حضور در این رویداد بزرگ بخش تعاون می باشد.

به گفته مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی ها در این دوره از جشنواره نگاه ویژه ای به ارزش ها و اصول بین المللی تعاون شده و تعاونی بودن و التزام آنها به اصول بین المللی به نسبت دوره های پیشین پررنگ تردیده شده است.

وی همچنین یادآور شد مدیران شرکت های تعاونی متقاضی حضور در این رقابت که از ۱۱ تیرماه آغاز و تا تاریخ ۳۰ تیرادامه خواهد می توانند با مراجعه به سامانه جامع بخش تعاون پرسشنامه و اطلاعات درخواستی را تکمیل و ثبت نمایند.

مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی های وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی هم چنین از مدیران تعاونی ها و اتحادیه ها در خواست کرد ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و تا فرصت باقیست نسبت به ثبت نام مجموعه تحت مدیریت خود اقدام نمایند.

 

درج دیدگاه